Å lage lister over alt mulig er en vanlig syssel blant bloggere, har jeg skjønt.

Her er det jeg hører på, leser og nylig har sett:


Lambchop: Is a Woman


Hermann Hesse: Steppeulven 


Jim Jarmusch: Down by Law 

Og med det skulle det være hevet over tvil at jeg ikke bare er usedvanlig velformulert og har et plettfritt ytre, men at jeg også har svært god smak.

Leser du ikke tegneserier om dagen? piper det fra den kortvokste fyren med gammeldagse briller på bakerste benk.

Bortsett fra at jeg leser Pondus og Rocky i Dagbladet stort sett hver dag og gamle nummer av TEGN når jeg sitter på do, så gjør jeg nok ikke det. Nå venter jeg riktignok på en liten bokpakke fra Optimal Press med et par godbiter i. Det var forresten som faen at den ikke kom i dag. Det hadde vært et lyspunkt for en bakfull og sliten stakkar.

Kommentarer