Beklager gårsdagens lettere pinlige innlegg. Blogger gjør det altfor enkelt for ukritiske herrer på oppadgående rus å publisere at de er på oppdagående rus.

Anyway. Det er litt av hvert å se fram til i uka og ukene som kommer. Mest spent er jeg selvsagt på å se mitt eget Negativ i ferdig form. Jeg hører ikke stort fra mine kjære forleggere, men jeg velger å tolke det som at ting er i rute.

Man skal heller ikke kimse av de andre Jippi-utgivelsene som kommer parallelt, nemlig en ny utgave av Forresten og Henry Bronkens første Bøllefrø-blad. Sistnevnte fikk jeg skumlese på Jippifesten under Raptus, og kan gå god for at det blir meget lesverdig. Såvidt jeg skjønner, satser hr Bronken på regelmessige utgivelser framover, og utviser dermed en type pågangsmot jeg bare kan misunne ham.

Ser også fram til at Steffen Kvernelands selvbiografiske storverk Slyngel omsider skal finne veien til Kristiansand. Tar det for gitt at det blir bra.

Dessuten er nytt nummer av TEGN lovet til uka, blant annet med et større Ronny-intervju.

Ja, også kommer vel Smult i morgen.

Alt dette forteller først og fremst én ting: Det er gode tider for norske tegneserier.

Kommentarer