Elendig og heilgenialt

Rocky har stått i bladhyllene noen dager, og jeg følger selvsagt interessert med på reaksjonene til lesere og anmeldere. Heldigvis ser de jevnt over ut til å være fornøyde. At meningene om mitt bidrag, Jesper og Jonathan, veksler mellom "elendig" og "heilgenialt", er jeg igrunnen fornøyd med. Hvis alle hadde likt serien, ville jeg virkelig følt at noe var galt. Øyvind Holen gir terningkast 4 i Bergens Tidende, og Tor Arne Hegna er positiv i sin omtale på Tegneserier.no. Ellers diskuterer kidsa på Pondus.net, og nerdene er delte i meningene på no.alt.tegnserier. Selv er jeg endelig på vei ut av sommerapatien, og arbeidet med nye Jesper og Jonathan-episoder har igjen fått førsteprioritet om kveldene. Det føles godt. Jeg har det alltid best med en ny serie på gang.

Kommentarer