Det mest interessante med de to Jesper og Jonathan-sidene i nye Rocky er nok at dette er de første jeg har fargelagt selv.

Det var liksom på tide nå.

Jeg skal ikke si noe stygt om de som har gjort jobben før, men det er ikke alltid jeg har kunnet stå for det som har vært på trykk med mitt navn på. Og hva er vitsen med å drive med dette, da? Jeg mener, det er jo faktisk ikke slik at jeg ikke overlever uten disse pengene.

Forresten, litt dritt skal jeg slenge. Som regel kan nok misnøyen sies å skyldes smaksforskjeller, men noen ganger har ting bare vært feil - klær som forandrer farge mellom to ruter og slikt. Verst var det nok i nr. 2 fra i år, hvor det så ut som om Jesper og Jonathan gikk på skolen midt på natta. Og en annen gang så det ut til at man kunne gå rett fra Jespers guttterom og ut i hagen. Og det tror jeg er en nokså uvanlig løsning i norske boliger.

Slikt burde være mulig å unngå hvis jeg gjør det selv.

De nye fargene vil neppe bli oppfattet som noen revolusjon blant leserne, men jeg selv får en bedre følelse av å kikke på serien min. Og ha meg for all del unnskyldt, men det er faktisk det viktigste.

Kommentarer