Nytt Stimuli er ute

Nok et nummer av Stimuli er ute, og denne gangen har jeg skrevet om DVD'en og CD-EP'en som Kristiansandsbandet Novac nettopp har gitt ut (DVD'en i samarbeid med Black Bone Chapel). Omtalen leser du her, og mine øvrige skriverier der.

Tegneseriefans kan også merke seg at vi denne gangen byr på en helt ny serie fra Tor Ærlig, Hjertemos - og dessuten det mest fornuftige intervjuet med Kristopher Schau som er å oppdrive.

Dere som ikke bor i Kristiansand og derfor ikke får avisen i postkassen, kan laste den ned fra Stimulis hjemmeside. Snart, ihvertfall. Regner jeg med. Siste nummer er ikke lastet opp enda. Men det er nok rett rundt hjørnet. Vil jeg tro. Det er uansett ikke mitt ansvar å laste opp de greiene.

Oppdatering 6.11: Sannelig - en PDF med siste nummer er tilgjengelig nå.

Kommentarer