Hjelp, jeg er blitt bestjålet!

Jeg er blitt gjort oppmerksom på at en presentasjon av bandet Great Lakes jeg skrev for TrashPop/Quart i sommer, nå har dukket opp på hjemmesiden til Grand Hotell Egersund.

Jeg skjønner at det er tøffe tider i Egersund om dagen. I forrige uke var det flom og til nyttår blir Pstereo lagt ned. Folk der fortjener å få besøk av et band av Great Lakes' kaliber, og jeg hadde med glede donert min lille tekstsnutt til formålet.

Hvis noen bare hadde tatt seg bryet med å spørre.

Den observante leser vil kanskje legge merke til at skribentene på Quart.no ikke er kreditert. Men den versjonen av teksten som webmasteren til Grand Hotell Egersund har klippet og limt, er den uredigerte som ligger på min private hjemmeside. Opphavet kan det derfor ikke være noen tvil om.

Dette er ikke noen veldig stor sak, men tyveri er nå en gang tyveri. Og dette er et helt unødvendig sådant.

Kommentarer