Egentlig trodde jeg at jeg var ferdig med å skrive artistbios for Quart for en god stund siden. Men siden programmet fremdeles ikke er ferdigbooket og enkelte tidligere bookinger aldri er blitt omtalt, har jeg måttet klemme ut av meg noen til:

  • Cloroform

  • Zeromancer

  • Hurra Torpedo


  • Ellers har sikkert trofaste lesere fått med seg at dagene mine ivafall ikke går med til å blogge. Og ikke har jeg, som man kanskje kunne tro, flyttet virksomheten over på Facebook eller noe sånt.

    Nei, det har bare vist seg så vanskelig å blogge med tomt hode.

    Foruten den nevnte skrivingen, har jeg hatt mer enn nok med å knytte alle løse tråder på jobb slik at jeg snart kan ta meg en real ferie. Og med å få gjort unna noen hastetegneseriegreier. Og samtidig holde koken oppe på Det Store Tegneserieprosjektet. Og, ikke minst, er jeg blitt besatt av tanken på å selge leiligheten min og kjøpe en ny. Og dét innebærer å gå på visninger, prate med banker og meglere, tenke på pengeting og andre ubehageligheter som tapper en stakkar for energi og kreativitet.

    Solbrent er jeg også.

    Men alt dette går nok over. Det er sikkert bare en fase jeg må gjennom. En dag kommer jeg til å kunne se på mine medmennesker med overbærenhet og forståelse, og jeg kommer til å skrive blomstrende blogginnlegg om dem i stedet for å sutre om småtterier som ikke raker andre enn meg selv.

    Bare vent og se, du. Bare vent og se.

    Kommentarer

    1. Det går nok bra til slutt, skal du se. Med litt solkrem, øl til å kjøle ned hodet og en herlig ferie kommer du nok i gjenge igjen.

      SvarSlett
    2. Bah! Hvem hører vel på en uforbederlig optimist som deg?

      SvarSlett
    3. det er vankelsig å få noe ut av et tomt hode. enda værre blir det når man har et tonn med andre ting å gjøre og. bit for bit kan du krysse av ting som er gjort. eller bare gjør som meg: gå med masse løse tråder hengende bak deg

      SvarSlett
    4. Joa. Men med tanke på hvordan leggene mine flasser i dag, har jeg i grunnen nok med å trekke på alle skinnfillene mine.

      SvarSlett
    5. Lykke til videre i livet!

      SvarSlett

    Legg inn en kommentar