Hvis noen lurer på hvorfor "Sist spilt"-listen til høyre på denne siden blir så sporadisk oppdatert for tiden, så er det fordi internettstatusen i heimen fremdeles ikke er avklart. Spillelisten blir bare oppdatert når jeg hører på musikk på jobb. Dermed kan heller ikke de oppsummerende listene som genereres av Last.fm sies å være helt representative for hva jeg hører på om dagen.

Men etter at Sojourner-boksen til Magnolia Electric Co kom i hus, hører jeg jo uansett kun på den.

Det er selvsagt også en sammenheng mellom internettstatusen og manglende blogg-oppdateringer.

Jeg har en stund tenkt på å blogge noe om The Rolling Stones. De griske, gamle gribbene fortjener litt positiv omtale, synes jeg. Vi får se hva det blir til. Nå som jeg har nevnt det her, vil jeg muligens få dårlig samvittighet og gjøre noe med det ganske snart.

Ellers er dagene gode. Egentlig bruker jeg mine trangt tilmålte kveldstimer til å lage skolebokillustrasjoner, men denne uken har jeg også rukket å tusje noen sider av "Førsteperson". De har ligget i et hjørne og skult på meg siden før jeg flyttet.

Dagene er alltid bedre med en tegneserie på gang.

Kommentarer

  1. Hva mener unge Søbstad om Thurston-plata?

    SvarSlett
  2. Det er umiskjennelig Thurston, men i en veldig nedtsrippet innpakning. Det er en egen stemning på denne platen som setter seg bedre for hver gang jeg hører den.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar