Det gleder meg å se at det rir en Muxtape-feber over Internettet om dagen. Spesielt gledelig er det at så mange synes å ha funnet inspirasjon i min posting om fenomenet. Kåre Ø har laget en samlekassett for en kveld på byen i Amsterdam, Calvin har laget en Zappa-tape, Arne Jonny har mikset noen giallo-soundtracks, Ole Roger har blandet hard rock og metal og Ronny har laget en litt av hvert-samler. Gode og særdeles varierte greier, altså.

Nå har jeg selv satt sammen en ny mixtape. Denne er basert på Last.fm-spillelisten min, og samler de låtene jeg har spilt mest siden jeg registrerte meg der i september 2006. Med andre ord kan dette sies å være mine favorittlåter mine fra perioden. Utvalget er litt overraskende selv for meg og det må tas høyde for et element av tilfeldigheter, men mer vitenskapelig enn dette kan det neppe bli.

Bare hør.

Kommentarer