Jeg innser selvsagt at det er i seneste laget å komme med julegavetips nå. Men den pengen du fikk av farmor skal vel også brukes til noe? Og hvor mange kopier av Snåsamannen trenger du egentlig?

Hvis du i stedet kunne tenke deg en lekker, nordisk tegneserieantologi (på svensk), anbefaler jeg Allt för konsten 7 som kom fra Optimal Press nå i desember.

Blant mye fint og en del rart, inneholder boken den tredje versjonen av min serie "Førsteperson". Og det er jeg kledelig stolt av.


"Förstaperson", fra Allt för konsten 7


"First Person", fra Angst Vol. 2 - The Best of Norwegian Comics


"Førsteperson", fra Roy Søbstad - Tegneserier 1993-2008

Kommentarer

  1. Nullpluss er storartet!

    SvarSlett
  2. Ja, den liker jeg godt så langt (har noen sider igjen).

    SvarSlett

Legg inn en kommentar