Linnea


Linnea. Foto: Vivenka

Enkeltmannsforetaket mitt - eller "det begynnende businessimperiet mitt", som jeg liker å tenke på det som - utvider stadig virksomheten. Tegneserier, illustrasjoner, layout, foredrag, presseskriv, plateanmeldelser eller snømåking - du ringer, vi bringer.

I det siste har jeg blant annet gjort noen småjobber som mentor hos Trafo.no. Trafo er et nettsted hvor kreative, unge mennesker kan vise frem arbeidene sine, og også få veiledning fra sånne som meg. Nå har jeg nettopp kåret månedens talent, og valget falt, som man kan se, på en halvnaken jente. Begrunnelsen min finnes her.

I dag har jeg dessuten en ny plateanmeldelse på trykk i Fædrelandsvennen. Den tar for seg debuten til AgaiaGanza fra Kristiansand. Teksten ligger på fvn.no og platen kan høres på Spotify.

Kommentarer