New shit has come to light

Hjemmeside anno 2001, med frames og greier

Det er blitt mye blogging om det å blogge her i det siste (antakelig den kjedeligste formen for blogging som finnes), men jeg tror jeg kan love at dette blir det siste på en stund. Nå er nemlig roysobstad.com ikke bare ferdig oppgradert til 2010-nivå rent teknisk, men siten er også innholdsmessig komplett.

Det siste kom på plass da det viste det seg at de antatt tapte tekstene fra perioden 1997 til 2001 er blitt tatt vare på av Waybackmachine. Faktisk ligger hele hjemmesiden min anno 2001 der. De fleste lenkene fungerer ennå og det samme gjør en del av bildene. Det er både imponerende og littegrann spooky.

Jeg har nå lagt alle de gamle tekstene inn i den nye malen. Du finner dem i arkivet til venstre på denne siden. Innholdet vil nok stort sett være interessant for de som tilhørte det alternative tegneseriemiljøet rundt årtusenskiftet. Det var stort sett det jeg skrev om på den tiden.

Og du som vurderer å legge ut bilder av puppene dine på deiligst.no, burde tenke på at de fremdeles vil finnes der ute om ti år. Kanskje du burde tre en plastpose over hodet eller noe.

Kommentarer