Fasiten for 2011

Vi er ikke kommet lenger enn til siste påskeferiedag, men utarbeidelsen av en Spotify-liste med de musikalske høydepunktene for 2011 er allerede godt i gang. Listen er i skrivende øyeblikk over to timer lang og inneholder alt fra R.E.M. til Lykke Li, fra Stein Torleif Bjella til Honningbarna.

Alt tyder med andre ord på at 2011 vil bli nok et lysende musikkår.

Dessverre kan jeg ikke love at årets listeprosjekt noen gang kommer til å bli fullført. Spotify innfører som kjent sterke begrensninger på gratistilbudet sitt fra og med 1. mai. Siden jeg allerede er betalende Wimp-bruker, kan det godt bety slutten for min tid på Spotify.

Nå skal det selvsagt være fullt mulig å lage spillelister i Wimp også, men jeg får noen merkelige tekniske problemer hver gang jeg prøver. Dessuten har jo Wimp langt færre brukere, så det er ikke like morsomt å dele musikk der.

Vi får se hva det blir til.

I mellomtiden anbefaler jeg altså Fasiten for 2011. Minner dessuten om at den sju timer lange Fasiten for 2010 fremdeles er tilgjengelig.

Nyt dem mens du ennå kan.

Oppdatering 26.04.11: OK, nå har jeg laget en liste i Wimp også. Den finnes her. Sjansen for at denne vil bli oftere oppdatert enn Spotify-listen, er stor.

Kommentarer