Konsertplakat for Tønes og I Was a King

I Was a King. Foto: Tor Martin Bøe

Egersund kulturhus i går kveld

Dette er jeg litt stolt av.

I går kveld holdt Tønes og I Was a King, artistene bak to av høstens aller mest kritikerroste album, stor releasekonsert i hjembyen Egersund. Plakaten for begivenheten var det jeg som hadde tegnet.

Jeg var dessverre ikke til stede i går, men etter bildene å dømme kom plakaten til god nytte.

Enkelte vil muligens huske at jeg for noen uker siden ga Tønes-albumet svært positiv omtale i Fædrelandsvennen. I en bisetning burde jeg derfor kanskje nevne at jeg ikke har har hatt noen direkte kontakt med verken Tønes eller I Was a King. Plakaten ble til i samarbeid med Tor Martin Bøe og plateselskapet Hype City.

For meg var dette først og fremst en sjelden sjanse til å kombinere interessen for tegning og design med interessen for musikk.

Kommentarer