Fasiten for musikkåret 2013 tar form



Ting skjer fort i våre dager, og jeg har for lengst begynt arbeidet med Fasiten for musikkåret 2013. Så langt teller den fattige 15 låter – 14 i Wimp-versjonen – men den kommer selvsagt til å vokse seg stadig større og mer uregjerlig etter som ukene går. Fjorårets liste endte opp med en spilletid på over et døgn, så jeg anbefaler at du klikker på «subscribe»-knappen først som sist.

Spotify-brukere finner Fasiten her, og Wimp-folk finner den der.

Jeg minner også om at jeg minst en gang i uken legger ut nye musikkanmeldelser i en egen blogg. Så langt i år har jeg skrevet om platene til Graveyard, Kris Kristofferson, Yo La Tengo og Aaron Neville. Dessuten har jeg vært på konsert med Tønes.

Alle terningkastene ligger i det øvre sjiktet. Dét betyr selvsagt bare at 2013 ligger an til å bli et nok bra musikkår.

Kommentarer