Fasiten for musikkåret 2014


Faksimile fra Fædrelandsvennen 30.12.14
(Klikk på bildet for å forstørre.)

Som jeg har gjort de tre siste årene, anmeldte jeg i 2014 en plate i uken for Fædrelandsvennen. Jeg har fått bryne meg på alt fra Ed Sheerhan og Damon Albarn til Motorpsycho og Pink Floyd.

Bare i sommer, da avisen av ubegripelige grunner droppet alle anmeldelser, ble det et opphold i plateskriveriene. Da fikk jeg til gjengjeld jeg skrive om konserter med størrelser som Patti Smith og Bob Dylan. Det er sånne oppdrag en anonym musikkanmelder i distriktsnorge egentlig tror ligger utenfor rekkevidde.

Alle plateanmeldelsene mine kan du lese her og konsertanmeldelsene ligger der.

Og på femte året har jeg også utarbeidet en eviglang spilleliste med favorittlåter i Spotify (klikk her for Wimp-versjon):



Sjekk gjerne også ut tidligere års lister: 201320122011 og 2010.

Kommentarer